2009/04/22

telebista....


nire burua deskolonizatzen nabil azken boladan. lehenago zein kate ikustea ez zitzaidan asko axola. teleberritarako preferentzia nuen etbkoetan, baina bestela edozein pelikula ikusteko edo ez zitzaidan hainbeste axola.

orain berriz bakarrik etb1 eta etb3 ikusten ditut. nahikoa igeri egin dugu kastellanuaren igerileku horretan, diglosia azal poro guztietatik ateratzen zaigula.

aukera pertsonala da noski. baina entzuten dut jendea komentatzen honako edo harako programa hura, ez dakit zer kateko umore berria, ta ez dit inolako interesik pizten.

etb3koa esperientzia interesgarria da. bazen garaia!! telebista kate bat gai kulturalei dedikatua. hobetzen ari dira ta eskertzekoa da ahalegina. berandu xamar agian -duela 10 urte zergatik ez??- baina erreferente txiki bat bihurtu zait egunerokoan.

programetan hoberenak, ba hori, hitzetik hortzera, martina, burp, kontzertuak, gauberri (teleberri frexkua), ta noski sautrela, eitb kultura...

eskertzekoa da ahalegina ta espero dut hobera egingo duela etb3k.

datorrenarekin... espero dut gure errepublika txikiak, euskarak, izango dituela topaleku txikiak, haize frexkoa ibili dadin gune txikiak... ta gureak!

(hori bai, zeren zai daude dekodifikatzaileak oparitzeko)